Mini War- Figury (Rzut na Inicjatywę)
Odsłony: 2Żeby nikt nie mówił, że pogardziłem górnym limitem znaków, został on wykorzystany :)
Bonaparte to godny przeciwnik, ale po jego pokonaniu graczom nie powinno zabraknąć równie epickich wyzwań. Stąd dodani zostali trzej przeciwnicy Figury. Żeby jednak nie było, że w Mini War więcej jest Figur niż typów Blotek, przedstawiam wam również wiecznie uśmiechnięte klockoludki.
Klockoludki
Ostatni przedstawiciele zapomnianego imperium, które z nieznanych przyczyn rozpadło się na drobne kawałeczki. Teraz niektóre walają się pod szafkami, inne w Komnacie Tajemnic czy piwnicy, a plotki głoszą, że całkiem sporo z tych kawałeczków leży również pośród traw otaczających dom. Klockoludki to doskonali konstruktorzy, poszukujący resztek swojej cywilizacji, z której potrafią tworzyć przeróżne cuda. W jednej chwili z czegoś co przed chwilą było samolotem mogą zrobić bunkier. Pozostaje cieszyć się tylko, że jest ich jedynie garstka. Inaczej z pewnością rządziłyby całym domem. Nie stoją ani po stronie Sojuszu ani po stronie Legionu. Ale za informacje o zagubionych klockach pomogą każdemu.
Niektóre klockoludki wyrwały się poza ramy ograniczonej sztuki składania klocków i oddały się przerażającej sztuce przetapiania plastiku.
Cechy: Duch k8, Siła k6, Spryt k10, Wigor k6, Zręczność k6
Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Walka k6, Przekonywanie k6, Wspinaczka k6, Reperowanie k10
Tempo: 4; Obrona: 5; Wytrzymałość: 5
Zdolności specjalne:
Rozmiar -1: Klockoludki są trochę mniejsze od figurek i legionistów.
Konstrukt: +2 do wyjścia z Szoku, strzał mierzony nie zadaje dodatkowych obrażeń, odporność na choroby i trucizny.
Kamienna twarz: Jeden uśmiech przyklejony do głowy na całe życie. Klockoludki odporne są na zastraszanie i wyśmiewanie.
Konstruktor: Moc klockoludków uzależniona jest jedynie od ilości dostępnych im klocków. Jeśli dysponują ich zapasem mogą wykonać test Reperowania aby w k20 minut zbudować z dostępnych klocków dowolny budynek czy pojazd o odpowiednim rozmiarze.
Przetapiacz
Czasem klockoludek traci wiarę w doskonałość klockowych konstrukcji i wyrywa się poza ich ramy, stając się Przetapiaczem. Ten konkretny chyba trochę za bardzo zafascynował się pająkami bo doczepił sobie kilka zapasowych nóg. Ponadto zamiast jednej ręki nosi miotacz płomieni, co bardzo przydaje mu się przy pozyskiwaniu dodatkowego materiału do swoich szalonych badań.
Cechy: Duch k10, Siła k10, Spryt k12, Wigor k10, Zręczność k6
Umiejętności: Spostrzegawczość k6, Strzelanie k6, Walka k8, Przekonywanie k6, Wspinaczka k6, Reperowanie k12, Szalona Nauka k12
Moce: 20 PM, Podkręcenie/Przykręcenie oraz Przyśpieszenie/Spowolnienie (chwilowe zmiany w konstrukcji swojej lub wrogów).
Tempo: 10; Obrona: 6; Wytrzymałość: 8
Zdolności specjalne:
Stabilny: Dzięki licznym odnóżom otrzymuje +4 do testów przeciwstawnych gdy ktoś chce go odepchnąć.
Konstrukt: +2 do wyjścia z Szoku, strzał mierzony nie zadaje dodatkowych obrażeń, odporność na choroby i trucizny.
Kamienna twarz: Jeden uśmiech przyklejony do głowy na całe życie. Przetapiacz odporny jest na zastraszanie i wyśmiewanie. Nie da się ukryć, że niewinny uśmiech tego Przetapiacza wygląda niezwykle groteskowo.
Miotacz ognia: Wszyscy na obszarze wzornika zionięcia muszą wykonać test Zręczności przeciwstawny do testu Strzelania Przetapiacza lub otrzymają 2k10 obrażeń od ognia (co dla figurek oznacza dodatkowe +4).
Kot
Błyszczące w ciemności, demonicznie zielone oczy. Pomruk jakby dochodził z głębi samych piekieł. Rozmiary przytłaczające wszystko co żyje w domu. Kły i pazury ostrzejsze od miecza. To jest właśnie ucieleśnienie śmierci, przyobleczone w burą sierść. Jeśli stajesz do walki z kotem to albo masz olbrzymiego pecha albo totalnie ci odbiło... i masz ze sobą coś ciężkiego.
Cechy: Duch k10, Siła k12+6, Spryt k6(Z), Wigor k6, Zręczność k8
Umiejętności: Skradanie k8, Spostrzegawczość k6, Wspinaczka k6, Walka k8
Tempo: 12; Obrona: 7; Wytrzymałość: 10
Zdolności specjalne:
Rozmiar od +10: Tego przerażającego potwora zranić może jedynie broń ciężka, a ponadto zadaje dodatkowe obrażenia równe różnicy rozmiarów ze swoją ofiarą.
Ogromy: Figurki dodają +4 do trafienia. Jakby miało im to w czymś pomóc...
Akrobata: Ten olbrzym jest niezwykle sprawny i zwinny. +2 do wszelkich akrobatycznych manewrów i +1 do Obrony
Szpony,kły: Zadaje obrażenia równe Si + różnica w rozmiarze.
Widzenie w ciemności: Ignoruje kary za półmrok i mrok. Doskonały zabójca.
Stopniak
Straszliwy twór czyjegoś szalonego umysłu. Szczątki pokonanych figurek i legionistów, rozpuszczone i uformowane w niekształtnego humanoida. Ta oszalała bestia powstaje bardzo rzadko, zawsze po większych bitwach, by siać terror w domu. Figurki do dziś snują przypuszczenia kto może być odpowiedzialny za powstawanie tych okropnych hybryd.
Cechy: Duch k6, Siła k12+3, Spryt k4, Wigor k12+3, Zręczność k4
Umiejętności: Spostrzegawczość k4, Walka k6
Tempo: 6; Obrona: 5; Wytrzymałość: 12
Zdolności specjalne:
Konstrukt: +2 do wyjścia z Szoku, strzał mierzony nie zadaje dodatkowych obrażeń, odporność na choroby i trucizny.
Rozmiar +3: Z resztek poległych powstała naprawdę spora bryła
Nieulękły: Odporny na strach i zastraszanie
Przerażający: Na jego widok należy przetestować strach z karą -2.
Ja już napisałem - doszliśmy do końca limitu znaków. Oznacza to również, że całe Mini War jest już znane. W sumie to jedyny projekt w RnI, który odłonił wszystkie karty jakie ma, ale myślę, że warto było. Przynajmniej mogłem na bieżąco poznawać Wasze opinie na temat tej gry :)
Pozostaje już tylko złożyć to w PDF, co robi kbender na bieżąco o tym opowiadając w swoich poradnikach :) Poznacie je pod tym oraz pod tym adresem.
Jeśli pierwszy raz słyszysz o Mini War więcej dowiesz się pod tymi adresami:
Skorzystam jeszcze z okazji aby teraz już oficjalnie bardzo podziękować za pomoc kbenderowi, Yumi, bargowi oraz Miśkowi. Bez waszej pomocy ta gra byłaby dużo gorsza, o ile w ogóle by powstała.
No i to by było na tyle. Dzięki za uwagę i proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na PDF. Pojawi się po ogłoszeniu wyników.