Blog

Wyświetlono rezultaty 111-120 z 179.

KB#45 - Kiedy warto przygotowywać się na sesję?

12-07-2013 00:56
9
Komentarze: 14
W działach: Karnawał Blogowy, Przemyślenia
KB#45 - Kiedy warto przygotowywać się na sesję?
Bycie MG to odpowiedzialna fucha. Na sesje przychodzi k6 ludzi, którzy oczekują, że dzięki swojemu Mistrzowi będą mieli udany wieczór. Różni MG mają różne, lepsze lub gorsze, sposoby na przygotowanie się do sesji. Najłatwiej jest chyba podzielić MG na takich, którzy do sesji się przygotowują oraz takich, którzy stawiają na improwizacje. Ja miewam dość różnie, sięgam po oba te sposoby prowadzenia. Żaden z nich nie jest lepszy lub gorszy, oba mają swoje wady i zalety. Warto zastanowić się jednak po który warto sięgać, patrząc na to co chcemy osiągnąć. Przygotowany scenariusz Lubię prowa...

Mutek Klaus - Neuroshima Tactics

08-07-2013 20:08
5
Komentarze: 10
W działach: Neuroshima, Tactics
Mutek Klaus - Neuroshima Tactics
Cześć Przyznam się szczerze, że jeszcze nie odważyłem się zabrać za malowanie piasku na już gotowych figurkach, ale za to podjąłem próbę zrobienia lepszej podstawki w przypadku ostatniego z mojej bandy mutantów - Klausa. Mam nadzieję, że to o taki właśnie efekt podstawki chodziło :P Ujęcie pierwsze Ujęcie drugie Ujęcie trzecie   Jeszcze raz dzięki za liczne porady związane z malowaniem.

MG to żadna wyrocznia

06-07-2013 13:27
26
Komentarze: 82
W działach: Przemyślenia
MG to żadna wyrocznia
Bycie Mistrzem Gry to bardzo odpowiedzialna sprawa. Należy bardzo racjonalnie oceniać wszystkie działania Graczy po czym wyciągać z nich racjonalne konsekwencje. To dość stresujące, ponieważ zawsze trzeba umieć zdecydować kiedy czyn Graczy poniesie są sobą dobre rezultaty, a kiedy BG powinni zostać ukarani za swoją głupotę. Dlatego ja jestem bardzo słabym MG. Nie nagradzam Graczy za mądre i rozsądne czyny, ani też nie karzę ich za te głupie. Nie uważam siebie za aż tak duży autorytet by jednoznacznie ocenić co było dobrym ruchem, a co głupim. Dlatego jako istota niedoskonała wybrałem łatwi...

Mini War - nowe Przewagi i Zawady

28-06-2013 22:53
9
Komentarze: 2
W działach: Mini War, Savage Worlds, autorki
Mini War - nowe Przewagi i Zawady
Siemka Mam dzisiaj dla Was coś fajnego. W Mini War była garść Zawad i Przewag, charakterystycznych dla tego miniaturowego świata. Było ich jednak na tyle mało, że gdyby ktoś chciał stworzyć drużynę drugi raz, raczej nie miałby do wzięcia nic nowego. Przynajmniej ja miałem tego typu problem XD Z tego powodu przygotowałem garść nowych Przewag i Zawad dla malutkich wojowników, które pozwolą stworzyć trochę bardziej nietypowe postaci. Może chciałbyś spróbować zostać pechowym Elfem, żyjącym w zdominowanej przez kobiety szufladzie? Albo prawdziwym samotnikiem, który...

Mutki - Neuroshima Tactics

24-06-2013 17:47
5
Komentarze: 13
W działach: Neuroshima, Tactics
Mutki - Neuroshima Tactics
Cześć Starałem się choć odrobinę lepiej niż żołnierzy Posterunku, pomalować mutantów. Nie będę komentował tego co zrobiłem :XAle pokażę zdjęcia :P  Przód Tył  Jak zwykle proszę o wyrozumiałość, bo ja się tylko uczę. I będę wdzięczny za każdą wskazówkę i poradę.

Cyberpunkowy scenariusz

17-06-2013 19:53
11
Komentarze: 3
W działach: Scenariusze
Cześć! Wiem, że się spóźniłem, ale nie było mnie przez cały weekend i nie miałem dostępu do sieci. Ode mnie proste śledztwo w cyberpunkowych klimatach. W cieniu życia  Życzę udanej zabawy 

Neuroshima - Skrytobójstwo

18-05-2013 20:37
3
Komentarze: 28
W działach: Neuroshima
Neuroshima - Skrytobójstwo
CześćPomimo tego, że mechanik Neuroshimy coraz bardziej mnie irytuje (oraz lekko mi się przejadła) czasem jeszcze zdarza mi się do niej sięgać. Co można powiedzieć o zasadach NS poza tym, że są dość trudne i wolne?Moim zdaniem to, że jest to jedna z niewielu mechanik silących się na realizm, gdzie o tym kto wygra w strzelaninie decyduje fakt, czy ktoś miał już odbezpieczoną broń. Do tego każda rana jest tutaj bardzo dotkliwa, a większość broni naprawdę śmiertelna.Irytować potrafią bronie, które zadają lekkie obrażenia, ponieważ szansa zabicia kogoś pierwszym strzałem graniczy z cudem. D...

Mutoshima - Nowonarodzeni

29-04-2013 16:41
9
Komentarze: 6
W działach: Neuroshima
Mutoshima - Nowonarodzeni
Ostatnia część mojej Mutoshimy. Gracze nie zgodzili się na granie mutantami? To sam weź i zamień ich w mutanty! Dobrze, może nie koniecznie Graczy. Ale przemiana człowieka w mutka to ciekawy wątek, wart wykorzystania na sesjach. Poniżej przedstawiam cztery moje pomysły na mutacje, które można nabyć rodząc się jako zdrowy człowiek. Zachęcam do wykorzystywania ich w swoich Neuroshimowych przygodach.   GUMIAK Źródłem tej mutacji, a raczej choroby, jest pasożyt, który panoszy się często w zakażonych jeziorach na północy. Gdy paskuda znajdzie się w twoim...

Mutoshima - Cztery kolory

25-04-2013 17:29
8
Komentarze: 23
W działach: Neuroshima
Mutoshima - Cztery kolory
Oto moja wizja czterech kolorów w Mutoshimie  STAL                 Myślę, że Stal powinna skupiać się na próbie odnalezienia miejsca mutantów w nowym świecie. Albo ich zjednoczeniu z ludźmi albo na próbie odzyskania człowieczeństwa. W tym kolorze historie będą często opowiadały o osadach mutantów, starających się przetrwać w nowej rzeczywistości. Ludzie wrodzy mutantom jawić będą się jako zepsuci i bezlitości, za to nawet najbardziej zdziczałe plemię mutantów będzie wyda...

Mutoshima - Poskręcane legendy

23-04-2013 23:49
10
Komentarze: 8
W działach: Neuroshima
Mutoshima - Poskręcane legendy
Świat ludzi jest bardzo kolorowy. Szaleją po świecie zdobywając Reputację, uwodząc panny i sprawiając, że każdemu twardzielowi na myśl o nich mięknie rura. Świat mutantów jest znacznie bardziej mroczny i nieprzyjemny. Gdy mutant zdobywa Sławę pojawiają się przerażające legendy, ludzie zaczynają się bać i szeptać między sobą. Nie musisz być psychopatą z Borgo by ludzie drżeli na wieść o tobie. Cholera, możesz nawet być miłośnikiem pokoju i rozdawać po wioskach cukierki. Będą mówić, że oto pojawił się kolejny potwór chcący udowodnić światu, że człowiek już jest zbędny...