Blog
Wyświetlono rezultaty 121-130 z 179.
Mutoshima - Piętno Mutacji
17-04-2013 23:31
9
Komentarze: 5W działach: Neuroshima
Tym razem zamieszczam moją propozycję na odpowiednik choroby w Mutoshimie. Będę wdzięczny za każdy komentarz, zwłaszcza taki który wskazywałby co jest za lekkie a co za mocne.Mam nadzieję, że materiał przypadnie Wam do gustu.Zwapnienie płuc jest dla ludzkich cieniasów. Prawdziwy twardziel będzie miał niestabilne DNA, nerwicę na widok ludzkiego ścierwa albo będzie wymieniał baterie co dwa tygodnie. Zamiast choroby proponuję dla Zmutowanych BG wprowadzić Piętno Mutacji, które uzależnione jest od pochodzenia mutasa. Za 30 gambli można wymienić Piętno z Pochodzenia na Pi...
Mutoshima - Gatunki
09-04-2013 21:29
12
Komentarze: 5W działach: Neuroshima
Cześć :) Kilku osobom spodobał się poprzedni wpis na temach Pochodzeń dla powykręcanych mutacjami Bohaterów Graczy. Poniżej moja kolejna propozycja dla osób chcących spojrzeć na Neuroshimę cyberokiem lub przez kocie źrenice - Gatunki. Gatunki zastępują to czym dla ludzkich Bohaterów była Profesja. Wybierz jeden z dziesięciu Gatunków oraz wybierz z niego jedną Mutację (odpowiednik Cechy). Jeśli będzie zainteresowanie to mam do wrzucenia jeszcze dwa drobne artykuły - Piętno Mutacji (alternatywa dla Chorób) oraz drobne zasady podkręcające mechanikę Reputacji z Neuroshimy. Wol...
Mutoshima - Pochodzenia
05-04-2013 18:53
17
Komentarze: 4W działach: Neuroshima
Dawno nic nie pisałem, ale dla odmiany wrzucę coś konkretnego. Chciałem dać możliwość grania na sesjach zmutowanymi bohaterami. Ostatecznie uznałem, że można to zrobić za pomocą Pochodzeń (które z góry zakładają, że pochodzące z tych rejonów osobniki to mutki) oraz Gatunków (które zastąpią profesje). Poniżej znajdziecie listę moich propozycji na Pochodzenia oraz Cechy. Większość z nich bazuje na istniejących organizacjach i miejscach z Neuroshimy, ale Savage Blood, Jerusalem 721 oraz Dreamland nie znajdziecie w żadnym dodatku - to akurat w 100% moje koncepcje...
Więzienie - opowiadanie
20-01-2013 17:46
3
Komentarze: 6W działach: Opowiadania
Podczas porządkowania plikow na kompie znalazłem opowiadanie z zeszłego roku, które nigdzie w sumie nie publikowałem. Jest to krótka historia w świecie, w którym ludzie by zapewnić sobie wieczne życie, przenieśli swoje umysły do maszyn. Może komuś przypadnie do gustu ;) Więzienie
Neuroshima Tactics - Początki
02-01-2013 22:23
10
Komentarze: 34
Nie będę się rozgadywał :P Wczoraj skończyłem malować swój malutki oddział wojaków Posterunku. Co prawda jestem ledwie początkujący w te klocki i praktycznie nie znam się na malowaniu, ale i tak się pochwalę ;P http://polter.pl/Eliash-g4317 Prosiłbym tylko nie krytykować mnie bezlitośnie. Jeśli już ktoś chce mi wytykać brak umiejętności, niech zrobi to w formie praktycznych uwag, abym nie popełniał tych samych błędów w przyszłości ;)
Ostatni występ, Raport 12
30-12-2012 00:56
5
Komentarze: 8W działach: Ostatni występ, Savage Worlds, raporty
Jest to kolejny raport z mojej "karaibskiej" kampanii (o poprzedniej sesji można poczytać tutaj). Jest to dwunasta i ostatnia sesja tej kampanii. Nadszedł czas by doprowadzić Ostatni Występ do finału. Niewiele już zostało do zakończenia, ale ostatnim razem się nie wyrobiliśmy, stąd też zostało mi do poprowadzenia zaledwie kilka scen. Gracze weszli do odblokowanego na poprzedniej sesji przejścia i zapuścili się w dziwny, organiczny korytarz. Ku ich przerażeniu w pewnym momencie z jednej ze ścia...
Polowanie w postapo by Eliash
06-12-2012 23:53
21
Komentarze: 5W działach: Neuroshima
Wczoraj dowiedziałem się, że tekst który pierwotnie miał trafić do B^Maxx jednak został zastąpiony przez tekst wydawnictwa Portal na ten sam temat. Nie lubię jak moja praca się marnuje więc pliki opisujące moją wizję wrzucam tutaj. Może komuś się spodoba ;) Podzieliłem to na dwa pliki. Jeden to minigierka w Polowanie na mechanice Neuroshimy, drugi to miniopis tworzenia pułapek. Polowanie Pułapki
Ostatni występ, Raport 11
04-12-2012 00:18
4
Komentarze: 8W działach: raporty, Savage Worlds, Ostatni Występ
Jest to kolejny raport z mojej "karaibskiej" kampanii (o poprzedniej sesji można poczytać tutaj). Jest to jedenasta sesja tej kampanii. Sesja w sumie słabo zaplanowana. Miałem w głowie kilka widowiskowych obrazów, które chciałem pokazać Graczom, ale niewiele ponad to. Głównymi inspiracjami była Atlantyda z Tomb Raidera (tak, tego pierwszego) oraz Lewiatan z Devil May Cry 3. Postarałem się to przyozdobić odrobiną własnej inwencji i obrazów, a oto co z tego wyszło: Zacząłem dość długim wstępem opisującym beznadzieję i monotonię...
Ostatni występ, Raport 10
08-11-2012 00:49
6
Komentarze: 2W działach: raporty, Savage Worlds, Ostatni Występ
Jest to kolejny raport z mojej "karaibskiej" kampanii (o poprzedniej sesji można poczytać tutaj ). Jest to dziesiąta sesja tej kampanii. Szkoda, że 36 Karnawał Blogowy doszedł końca, bo to co wydarzyło się w czasie tej przygody doskonale zgrywałoby się z tematyką poprzedniego KB. Ale zacznijmy po kolei. Charo i Morgan zaczęli gorączkowo przeszukiwać komnatę martwego Proroka szukając jakiejś pomocy. Anglik znalazł zapisany krwią zw&o...
Nibykonkurs XIX - Szara Świta, recenzja
03-11-2012 20:03
5
Komentarze: 4W działach: Nibykonkurs, recenzje
„Szara Świta” ForNain (Nibykonkurs) Raczej słabo. Wiele chaosu. Zasady sobie, a fabuła sobie. Masa nazw własnych. Przerażający zamęt. Mechanika raczej niegrywalna. Abstrakcyjne zasady, dziwny dobór ekwipunku. Brak ładu i składu. Gra o herosach, a zasady dla plebejuszy z wioski. Panteon mało pomysłowy. Raczej nudno. I zagmatwanie. Brak polotu i wizji. I skąd krasnoludy? Niejasny świat. Trochę błędów językowych. Ale antyczne klimaty to fajna sprawa.
Przejdź do strony: